page_banner

Lamina d'Oro 100 Fogli/Sacchetto Per Artigianato Fai Da Te In Resina Epossidica

1.Lamina d'oru
U sviluppu di foglia d'oru
A foglia hè una foglia fina martellata da l'oru. A causa di a so duttilità è plasticità eccellente, unu o dui (31,25 grammi) d'oru puru pò esse martellatu in foglia d'oru di 1/10,000th di un millimetru di grossu è 16,2 metri quadrati in area. Questu hè, un grammu d'oru pò esse battutu in circa 0,5 metri quatratu di foglia d'oru pura, u gruixu di 0,12μm.
A foglia d'oru hè stata scuperta prima in a valle di u Nilu di l'antica Egittu.In Cina, u fogliu d'oru hè un artighjanu tradiziunale di a nazione cinese.Hè urigginatu in a dinastia Jin di l'Orienti, hè diventatu maturu in a dinastia di u Sud, è hè diventatu populari in Song, Qi, Liang è Chen. Nanjing hè oghje u centru di produzzione di foglia d'oru più grande di u mondu. u primu batch di lista di u patrimoniu culturale immateriale naziunale da u Cunsigliu di Statu.
用途 Lamina d'oru hà una larga gamma di usi, chì implicanu u Buddhismu, i giardini classici, l'architettura senior, a medicina è l'assistenza sanitaria, è e cause culturali è altri campi, trà i quali l'usi più estensi di a lamina d'oru sò a lamina d'oru, a lamina d'oru, u lamina d'oru, lamina d'oru, lamina d'oru, lamina d'oru.Queste parti luminose dopu à l'irradiazione di luce, notte o fallimentu di energia accidintali, fulmini dopu à alzà, hè sempre in u lume cuntinuu, cusì chì a ghjente pò identificà a direzzione di l'. circundante, per u travagliu è a vita per portà comodità. Particelle ultra-fine di materiale luminoso sò mischiate in tessili per fà u culore più vivace.I zitelli chì portanu tessili luminosi ponu riduce l'accidenti di trafficu

Applicazione
L'usu di foglia d'oru hè assai largu.Implica diversi campi cum'è u Buddhismu, u disignu di i giardini classici, l'architettura avanzata, l'assistenza medica è sana, è l'imprese culturali.U più largamente utilizatu hè statue di Buddha scolpite travi, placche è coppi, è dicurazioni .Perchè l'oru ùn hà micca gustu, ùn si fade o scade, è ùn pò micca reagisce in u corpu, cusì hè sicuru d'aghjunghje l'oru veru 24K à l'alimentariu.

2.glitter powder
L'evoluzione di u polu di glitter.
L'evoluzione di u polu di glitter

Vantaghji
1. Materiale di basa garantitu: 100 film PET vergine, abbastanza spessore secondu l'applicazione
2. Formula di rivestimentu unica, esse fatta di resina ecologica è micca tossica, assicura l'effettu di u culore è a sicurità
3. Rigurosamente a temperatura di pruduzzione è u cuntrollu di a vitezza, assicurendu a megliu solidità di u culore è a più alta resistenza à a temperatura
4. A cunsistenza di u culore più stabile per dui batch consecutivi

3.polvere di perla

L'evoluzione di a polvera di perla <
Pigmentu di perla, (cunnisciutu ancu com'è materiali di perle o polvere di perle) hè cum'è materiale di alta luminosità di migliurà u valore aghjuntu di u produttu, hè megliu aduprà in l'industria di stampa, pò aumentà u gradu di culore di u produttu è lustre di culore luminoso, pò cambià u culore. effettu di culore, pare l'arcubalenu di u culore di l'interferenza, a riflessione è a rifrazione nantu à l'ostia.U culore d'interferenza secondu u gruixu di diossidu di titaniu o altri ossidi di metalli, prufonda, stereo, seta, sensazione, hà l'effettu di culore assai bonu. Circa 3 g/cm3 densityResistance à l'acqua chimica, acidu diluitu, alkali, temperatura 800 ℃ C senza. Cambiamentu di resistenza à u solvente organicu è à u calore, pigmentu micca permeabilità magnetica spontanea A solidità di a luce hè meravigliosa A prova di verificazione di tossicità Assorbimentu d'oliu non tossicu da l'autorità di u guvernu à 90 + 20 g / 100 g
Sò tutti i Micas culurati uguali ?
No. A gamma di culori di micas culurite pò copre tuttu u spettru o ancu oltre!In u spettru, truverete chì certi culori sò metallichi in natura, altri culori lampanu, ci sò pesci chì cambianu u culore, è camaleoni è cusì.Allora ci hè u sistema di graduazione di dimensione di mica culurita, in fattu a maiò parte di cumpunenti minerali, chì sò fatti in microns.Cù mica culurita, u più chjucu a dimensione di a mica, più tendenu à flicker piuttostu chè flicker, è a cupertura serà più pesante.A più grande a dimensione di u micronu, u più flash chì anu è più chjuca a cobertura.
Avemu più di 200 culori di polveri di mica in magazzini è pudemu abbinate cù qualsiasi culore per i vostri bisogni.
Per più infurmazione, sentite liberu di cuntattateci!

4.copper powder

L'evoluzione di e polveri di bronzu <
I polveri di bronzu (oru) hè un tipu di ramu, zincu cum'è a materia prima principale, dopu a fusione, a spruzzatura di polveri, u mulinu di palle umitu, l'annealing, a macinazione fine è a lucidatura da a maglia à a maglia polvere di metallu fiocchi finissima.Certi percentuali d'oru in polveri di ramu à oliu o pittura, o in un oru giallu d'oru o lacca d'oru, hè largamente utilizatu in carta, stampa d'oru in plastica o spraying una varietà di strumenti, facenu l'imballu esternu di i prudutti per ottene l'effettu di processu di pruduzzione veìculi.Bronze pulveri: ramu electrolytic, zincu, aluminium smelting wet milling annealing sopra à u grinding fine è polishing u pruduttu finitu à pruducia tuttu u prucessu di pulveri di ramu.Prima di ramu elettroliticu, zincu, fusione d'aluminiu, secondu una certa proporzione di lega di ramu fusu dopu a nebbia d'acqua spray in u mulinu di mulinu di palle umido, FenZi in una macinatrice fine dopu à l'annealing asciugatura di grinding fine, fine grinding after FenZi da classificazione, lucidatura. prudutti.

5.Camaleonte

A pittura di camaleonte hè una strata di pittura fatta di aluminiu, fluoru di magnesiu è cromu chì pò esse aghjuntu à pittura, rivestimenti, plastichi, tessili è imballaggi per fà cambià i culori quandu si vede da diverse anguli. In u prucessu di fabricazione.
A pittura di camaleonte hè una foglia di pittura stratificata fatta di aluminiu, fluoruru di magnesiu è cromu chì pò esse aghjuntu à pittura, rivestimenti, plastichi, tessili è imballaggi per fà cambià di culore quandu si vede da diverse anguli. U prucessu di fabricazione permette à ogni pezzu di pittura di apparire una rivolta di culore in diversi anguli di vista è anguli d'incidenza di luce.U pigmentu di perla di camaleonte hè largamente utilizatu in rivestimenti, rivestimenti industriali, inchiostri, cusmetichi, fabricazione di carta, plastica, gomma, ceramica è industrie di l'esmalte. I pigmenti chì cambianu u culore ponu aghjunghje un putere frescu è un culore di personalità à i prudutti, cum'è smaltu di unghie camaleonte, ombra d'ochju camaleonte. , imballaggi cosmetichi; Canna da pesca, sci, mazze di golf, caschi, scarpi è altri equipaghji sportivi.

6.Pasta d'argentu d'aluminiu

Polpa d'aluminiu, polpa flash, polpa d'argentu. I so cumpunenti principali per e particelle d'aluminiu di fiocchi di neve è solventi di petroliu, hè una pasta. Hè carattarizatu da a superficia liscia è liscia di foglia d'aluminiu, distribuzione di granulometria cuncentrata, forma regulare, capacità di riflessione di luce eccellente è lustru metallicu, mischjà cù pigmenti di culore trasparenti, film di pittura hà evidenti "cù l'Angle di differente effettu culore", effettu dicurativu hè assai belli è bella.Pasta d'argentu d'aluminiu hè un tipu di pigmentu, hè attraversu a tecnulugia di trasfurmazioni speciale è u trattamentu di a superficia. cusì chì a superficia di a foglia d'aluminiu hè liscia è liscia è u bordu hè pulito, a forma hè regulare, a distribuzione di a particella hè cuncentrata, è u sistema di revestimentu hà una bona corrispondenza.
用途 slurry Aluminum-silver pò esse divisu in dui categurie: tipu flottante è tipu non-floating.In u prucessu di macinazione, un àcitu grassu hè rimpiazzatu da un altru, chì dà l'aluminiu è a pasta d'argentu un caratteru è apparenza completamente differenti.I fiocchi d'aluminiu sò furmati cum'è fiocchi di neve, squame di pesci è muniti d'argentu. A pasta d'argentu d'aluminiu hè largamente usata in pittura di l'automobile, pittura di motocicletta, pittura di bicicletta, pittura plastica, pittura architettonica, tinta, cunchiglia di telefuninu è buttone, cunchiglia elettromeccanica, cunchiglia elettrica, pittura di metallu, è parechji altri campi.

7.strass

Cristalli (rhinestone), canusciutu macari comu diamante di cristallo, rhinestone.Main cumpunente hè u vetru di cristallu, hè un tipu chì taglia u vetru di cristallu artificiale per ottene una faccia di drill stone carving per agisce u rolu di accessori, perchè stu tipu di materiale hè più. ecunomica, ci hè u sintimu abbagliante cum'è diamante di novu nantu à l'effettu visuale à u stessu tempu.Per quessa, assai populari cù a ghjente, u diamante d'acqua hè generalmente usatu in u disignu di ghjuvelli mid-range. Classificazione di diamanti d'acqua: secondu i punti di culore pò esse divisu in: drill biancu, drill di culore (cum'è rosa, rossu, turchinu, etc.), drill di culore (chjamatu ancu AB drill), culore AB drill (cum'è rossu AB, turchinu AB, etc.) .Classificazione di diamanti acqua: secondu a culore punti pò esse divisu in: drill biancu, drill culore (cum'è rosa, rossu, turchinu, etc.), drill culore (ancu in AB drill), culore AB drill (cum'è rossu AB, turchinu AB, etc.).
Sicondu a classificazione di a forma pò esse divisu in: drill ordinariu, drill special-shaped, drill special-shaped pò esse divisu in diamante (petra ochju cavallu), drill trapezoid, petra satellitare, drill senza fondu.

8.pulveru luminoso
U polu fluorescente, cumunimenti cunnisciuta cum'è polvere luminosa, hè di solitu divisu in polvere luminosa di almacenamentu di energia indotta da luce è polvere luminosa cù radioattività. di l'energia di luce, in u stop irradiation light, poi pianu pianu liberatu in u modu di fluoriscenza, cusì à a notte o in u bughju, pò sempre vede a luce, durà quant'è uni pochi di ore à più di deci ore.
In u 19u seculu, a ghjente hà sviluppatu lampi fluoriscenti è fosfori in u prucessu di studià u fenomenu di scariche elettriche. Lampi fluoriscenti à l'epica usavanu fosfori di silicatu di berilliu di zincu, chì eranu inefficienti è tossichi. In u 1942, AH McGregor hà rivoluzionatu l'industria di l'illuminazione inventendu. fosfori di fosfatatu di alogenu di calciu per l'usu in lampi fluoriscenti. U polu hè luminoso, micca tossicu è prezzu per aduprà tuttu u tempu. À l'iniziu di u tempu 70, i scientisti Olandesi da u calculu teoricu di u spettru di emissioni di polveri fluoriscenti cum'è 450nm, 550nm è 610nm trè cumpusizioni piccu strettu (trè culore primariu), l 'indice di culore è efficienza luminosa pò esse migliuratu à u listessu tempu.In 1974, Van Steghen et al.da i Paesi Bassi sintetizzati trè tippi di fosfori di terra rara chì i picchi di emissione eranu rispettivamente in a gamma sopra, chì hà fattu chì l'efficienza luminosa di a lampada righjunghji 85Lm / W è l'indice di resa di u culore 85, facendu una nova svolta per a lampada fluorescente.
I fosfori tricromici di terra rara sò carattarizati da una banda di emissione stretta, una energia di emissione più cuncentrata, una alta stabilità sottu l'eccitazione di a luce ultravioletta d'onda corta, è una bona caratteristiche di temperatura alta.Sò più adattati per lampade fluorescenti di tubi sottili d'alta carica è diverse lampade fluorescenti compacti unicu.
E persone in a vita reale noctilucent powder usendu caratteristiche di emissione di luce, per un bellu pezzu fattu fonti di luce debule, in i dipartimenti militari anu un usu speciale, sparghje u materiale nantu à i strumenti di l'aeronave, orologi, Windows, machina ogni tipu di switches, u locu tali. cum'è manicu di a porta, pò ancu esse usatu cù tutti i tipi di plastica trasparente pressatu in parechji simboli, parti, pruvisti, cum'è l'interruttore di putenza, socket, ganciu di pesci, etc. , fulmini dopu à alzà, hè sempre in a luce cuntinuu, cusì chì a ghjente pò identificà a direzzione di u circondu, per u travagliu è a vita per portà comodità. Particelle ultra-fine di materiale luminoso sò mischiate in tessili per fà u culore più vivace. .I zitelli chì portanu tessili luminosi ponu riduce l'accidenti di trafficu
材质 Conservazione di luce è materiali luminescenti


Tempu di post: 11-May-2021