page_banner

Tendenza di sviluppu di l'industria di i pigmenti

Cù u trasferimentu di rivestimenti, tinta, plastica è altre industrii in u mondu, l'industria di u pigmentu di a Cina hà sviluppatu rapidamente. Attualmente, a Cina hè diventata u più impurtante pruduttore di pigmenti organici in u mondu. i rivenuti anu righjuntu 68,15 miliardi di yuan, in crescita di 15,3% annu in l'annu. L'Istitutu di Ricerca di l'Industria Commerciale Chine prevede chì a produzzione di tintura è pigmenti di a Cina righjunghji 1,2 milioni di tunnellate in 2020.
Fonte di dati: China Dyestuff Industry Association, China Business Industry Research Institute

Tendenza di sviluppu di l'industria di pigmenti

1.A scala di l'imprese superiori hè in espansione, è u gradu di cuncentrazione di l'industria serà più migliuratu
Attualmente, a cuncentrazione di l'industria di u pigmentu in Cina hè bassu è ci sò parechji fabricatori. E ogni diffarenza di tecnulugia di u fabricatore hè grande, a cumpetizione disordine di l'omogeneizazione hè seriu, cumpressa u livellu di prufittu di tutta l'industria, affetta a competitività di i nostri prudutti di pigmenti in u mercatu internaziunale. Cù a guida di a pulitica industriale naziunale è u strettu di a pulitica di prutezzione di l'ambiente, l'imprese di fabricazione di pigmenti cù grande scala è vantaghji in capitali è tecnulugia guadagnanu gradualmente una quota di mercatu più grande. capitale, tecnulugia arretrata è investimentu in a prutezzione di l'ambiente.

2.A prutezzione di l'ambiente è e esigenze di sicurezza sò sempre più strette, l'aghjurnamentu di u produttu è di u prucessu hè imperativu
Nta l'ultimi anni, cù e pulitiche di prutezzione di l'ambiente è di sicurità sempre più strette, a pressione di prutezzione di l'ambiente di l'industria di a fabricazione di pigmenti è a so industria downstream hè in crescita ogni ghjornu.Un gran numaru di picculi è medie imprese chì mancanu investimentu di prutezzione di l'ambiente anu chjusu a capacità di produzzione o cessatu a produzzione per a rettificazione, chì affetta direttamente a capacità di produzzione di l'industria di fabricazione di pigmenti. .

Struttura 3.Product ùn hè micca raghjone, l'innuvazione tecnica deve esse rinfurzata
Nta l'ultimi anni, l'industria di pigmenti di a Cina in u rendiment di u produttu, a qualità, a stabilità, a tecnulugia è altri aspetti hè stata significativamente migliurata, a produzzione di pigmenti è a vendita sò in prima linea in u mondu; Tuttavia, a struttura di u produttu ùn hè ancu raghjone, a maiò parte di i prudutti sò cunvinziunali. varietà cù pocu valore aghjuntu, è u fenomenu di l'homogeneizazione hè più seriu.Certi variità anu a situazione di capacità eccessiva.

4.Pigments da generale à u sviluppu speciale
In u sviluppu iniziale di l'industria di fabricazione di pigmenti, i bisogni di l'industria downstream per u pigmentu si concentranu principarmenti nantu à a guaranzia di u funziunamentu di basa. In l'ultimi anni, u rapidu sviluppu di inchiostri, rivestimenti, plastichi è altre industrii è l'espansione cuntinuu di campi d'applicazione. anu furnitu un vastu mercatu per u sviluppu di l'industria di i pigmenti, ma ancu presentanu esigenze più altu per u funziunamentu di i prudutti. Cù l'ulteriore raffinamentu di i prudutti downstream è i bisogni di i clienti è l'espansione graduale di i pigmenti, i pigmenti spiciali seranu più sviluppati.
Per più infurmazione, fate riferimentu à u Rapportu di ricerca nantu à e prospettive di u mercatu è l'opportunità d'investimentu di l'industria cinese di pigmenti publicatu da l'Istitutu di Ricerca di l'Industria Commerciale Chine.À u listessu tempu, China Commercial Industry Research Institute furnisce ancu big data industriale, intelligenza industriale, rapportu di ricerca industriale, pianificazione industriale, pianificazione di parchi, pianificazione quinquennale di 14, investimenti industriali è altri servizii.


Tempu di Postu: Apr-11-2021